Sveriges humorelit

Sådär, nu sitter jag här igen efter en natts sömn.

Igår så åkte jag in till stan med Sandra runt halv sex. Planerna för kvällen var att gå till Bommen tältet och se på Sveriges humorelit som uppträdde. Och humor var det på hög nivå. Soran Ismail, Marika Carlsson, Per Andersson, Stefan Odelberg, Özz Nûjen, Niklas Andersson, Magnus Betnér, Johan Rheborg och Peter Apelgren gjorde så att jag fick träningsvärk i kinderna. Björn Gustafsson kom in som wildcard och fick göra sin Göteborgspublik glad. Bäst under kvällen var helt klart Betnér och Ismail, klockrena!

Nu sitter jag och John och degar framför teven. Till vår stora förvåning visas Yrrol och ingen blir gladare än jag. Vet inte hur många gånger jag sett denna film med gränslös humor. Helt klart en favorit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0