Toys "r" us!

Onödig dag i skolan idag. Började tidigt med en Matte B lektion där vi endast pratade om vad som kommer hända under terminen + att vi fick böcker. Andra lektionen var Svenska B med en ny lärare och där körde vi bara en lära känna-lek. Slutade vid halv elva så jag och Emelie åkte in till stan och kollade lite i affärer. Därefter så mötte jag upp mamma och John på Backaplan för att äta lunch, tacobuffé blev det. Underbart var det!

Vi gick och kollade på present till Thor efter lunchen och spenderade en hel del tid inne på Toys "r" us. Har glömt hur roligt det var att gå runt bland de meterhöga hyllorna fyllda med barbiedockor, bilar och såpbubblor.
En flicka blev i alla fall lycklig idag när de handlade för 5000, ja 5000 kronor. Helt sjukt!

Nu ska jag gå till torget med mor för att köpa bröd, ikväll blir det räkor och för övrigt lugnt. Sov så dåligt inatt att jag kommer somna vid tio. Tråkigt men sant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0