Fields of gold

Redan söndag och helgen går mot sitt slut. Är nöjd med helgen måste jag säga. Gårdagskvällen var supertrevlig, tack Sandra! Minns inte när jag skrattade så mycket så att tårarna rann och magen värkte.

Idag har jag varit på julmarknad i Haga, väldigt mysigt. Köpte med de kända, gigantiska kanelbullarna hem som räckte och blev över till hela familjen. Dessutom har jag varit en sväng på IKEA och hunnit göra en adventsljusstake, jag vet att vi är lite efter.

Alldeles strax blir det middag och sen en film på det. Kanske lite plugg innan jag går och lägger mig också, det behövs!
Ha det så länge!

En grymt bra låt!

Eva Cassidy - Fields of gold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0