Guniess rekordbok, here I come!

Då var vi här igen. Har åkt på en hejdundrande förkylning så jag stannade hemma idag. Kände inte för att gå till skolan och se ut som ett lik och gå runt och snörvla. Så idag har jag sovit i jag vet inte hur många timmar och kollat på massa dåliga tv-program. Tänkte att det är bra att jag är hemma idag så att jag kan plugga men det orkar jag verkligen inte. Har knappt gått upp ur sängen idag, fortsätter jag såhär kommer jag få fyrkantiga ögon och liggsår.
Så imorgon blir det ingen praktik för min del vilket suger hårt! Det är ju det roligaste på hela veckan men det är nog bäst att stanna hemm så att jag inte skrämmer iväg kunderna.

Ska fortsätta att kurera mig nu, hoppas på att jag snart får tillbaka mitt lukt- och smaksinne snarast, men det har jag väl snytit bort. HA DET!

Förrseten, jag slog nytt nysrekord i förmiddags, 10 stycken på raken blev det. Guniess rekordbok nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0