Home sweet home!

Sitter i min säng helt nerfrusen för tillfället. Ingen har ju vistats i huset på två dagar så idag när vi kom hem var det svinkallt rent ut sagt. Termometern stog på dryga 16 grader inomhus, då förstår nu hur kallt det är.

Kom hem från Karlsborg i eftermiddags. Det har varit en mycket trevlig vistelse, dock väldigt kort. Jag är riktigt nöjd med det som tomten kom med på julafton, lite av sakerna jag fått är:

Presentkort på Elisabethskolan (massage, ansiktsbehandlingar, manikyr m.m)
Armband i olika former och utseende
Presentkort på MQ
Pyjamas (bär den för tillfället)
Pilateskitt
Presentkort på valfri butik i Allum

Efter några dagar i Karlsborg känner man sig rejält uppsvälld vill jag lova, det spelar ingen roll om det är jul eller mitt på sommaren, det enda man gör är att äta. Så nu blir det vatten och knäckebröd i några veckor.

Trött är vad jag är och ska därför passa på att sova några timmar, imorgon bittit blir det till att gå upp tidigt för att gå på REA.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0