The last day of the year

Åh, vilken underbar dag jag har haft. Idag har det varit den trevligaste dagen på praktiken på länge. Alla är så underbara så jag vet inte vad. Lite vemodigt att säga hej då nu inför jul eftersom jag inte går i skolan på tre veckor och kommer därför inte att arbeta. Men hoppas på lite extrajobb i jul.

Efter praktiken åkte jag hem till Diana där Lisa också befann sig. Vi tog in granen, klädde den, skrattade, lyssnade på julmusik, åt pepparkakor, skrattade, lagade middag, skrattade och skrattade lite till. Imorgon börjar jag halv 9 så ska alldeles strax gå och lägga mig men mitt hår måste torka först vilket kan ta lite tid, ni som sett mig vet varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0