What have I done?

Har slått in alla paket nu och det var inte en lätt match. Hatar när paketen är i en annan form än rektangulära och fyrkantiga och då de är av ett mjukt material, men nu är det klart. Samtidigt satt jag och sjöng på en låt som jag hört lite här och var men inte vetat vem det är som gjort den. Nu upptäckte jag att det är Anna Ternheim som framför den och den är helt fantastisk enligt mig. En bra låt i dessa stressade tider.


Anna Ternheim - What have I done

Nu ska jag gå och lägga mig. Ska upp med tuppen imorgon och ha min sista släktforskningslektion och där få reda på provresultat och betyg. Slutar vid 12 imorgon då jag är färdig med allt, jag gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0