Den bitchen!

Träningen idag var lika hård som vanligt, om inte värre. Jag älskar verkligen instruktören, han ger en sådan bra energi och peppar verkligen alla, det är sånt som gör att man fortsätter. Alla slag, sparkar, hopp och spring har gjort mig helt utmattad men jag har i alla fall lärt mig vad jag ska göra om jag blir överfallen, jag vinner striden lätt! 

Nu sitter jag med laptopen i knäet och bara slötittar på tv, jag väntar på att repriserna av Paradise Hotel ska börja. Häromkvällen kollade jag på ett avsnitt med pappa sittandes bredvid mig. När bilden på Olinda kom upp på skärmen utbrast han: Åh, där är den bitchen! för det första har jag nog aldrig hört hans säga "bitch" förut  och jag börjar tro att han tjuvtittar på massa program som han kallar skit när jag kollar på dom. Han vet vad alla heter och hur de är, en annan sak som jag blir förvånad över att han alltid vet vem det är som sjunger på radion, oavsett ung som gammal artist. Antingen lyssnar han febrilt på de "ungdomliga" radiokanalerna eller så är han bara en naturbegåvning. Jag håller mig nog till det första.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0