Homecoming

Så, nu är jag tillbaka efter fyra dagars ren semester i Onsala. Jag och Christin har passat den oftast snälla och gulliga labradoren Emil. Det var inget ansträngande jobb och vi fick bo i ett ruskigt fint hus. Ett väldigt hi-teck hem och vi hade ungefär 1,5 minut till havet, helt otroliga villor finns det gott om också kan jag lova.

Dagarna har vi spenderat med att vi cyklat omkring en hel del, vi har ätit glass och godis i massor och spanat efter hetingar (som gav ett ganska lönlöst resultat), solat, gått promenader och ätit. Vi har haft hela huset för oss själva och vi har kunnat göra precis vad vi vill. Kort och gott så har vi haft det väldigt trevligt med skratt i mängder. Väldigt skönt dock att komma hem och få sova i sin egen säng.

Nu ska jag gå till sängs i detta sekheta hus, God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0