Morgonpigg?

God morgon
Min tanke var att sova riktigt länge idag i och med att jag gått upp runt sex varje dag i tre veckor nu. Min plan gick inte i verket utan jag vaknade vid tio över nio och var klarvaken, det hjälpte inte ens att jag gick och la mig sent igår för att jag skulle få sova länge. Det gick inte att somna om och jag måste inse att jag faktiskt är ganska morgonpigg fastän att jag varit nära på att somna på jobbet ett flertal gånger de här veckorna.

Dagens planer är att städa mit rum och rensa i min garderob så att jag kan få in kläderna som ligger utanför. Ikväll blir det till att gå på bio med Christin, vi har dick inte bestämt vilken än. En riktigt soft dag.
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0