Tjôt

Hello
Det har varit en väldigt lång dag idag och jag vill inget hellre än att lägga mig nu.
Åkte ut till havet runt elva med John, Johan, Niclas och Hannah. Vi var där och stekte och badade lite tills att klockan blev två ungefär då vi åkte till en pizzeria för att äta lite. Världens sämsta personal på det stället som var hur snåla som helst, ska aldrig åka dit igen.
Efter det så åkte jag hem och packade ner allting och tog en dusch. Vid fyra så började jag och mamma våran 2,5 timmars resa mot Karlsborg. Efter mycket om och men så är vi framme och vi bjöds på god grillad mat och sen började det jobbiga. Albin älskar ig plötsligt och han vill springa runt hela tiden, känner att jag är lite för gammal för det. Nu står han är och tjôtar på mig och säger att jag ska komma och hans ord är min lag sådet är bara att traska ut och göra som han säger helt enkelt.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0