Aaa, Stellan

God kväll!
Sitter och underhåller mig med allsång. Peter Settman har precis uppträtt och jag gillar honom starkt. Helt grym, speciellt i Ronny&Ragge.

Jobbet var som vanligt, ingenting att göra men desto trevligare i fikarummet nu. Har pratats om allt från illaluktande kylskåp till kriminella gäng. Måste säga att alla har en riktigt skön humor vilket jag inte vetat förrän idag. Numera längtar jag efter rasterna. Några ställde lite frågor om vad jag gjorde där. En kille, som jag inte vet namnet på, frågade:

-Känner du någon som jobbar här eller?
-Ja, min pappa jobbar här, Stellan
-Alla säger samtidigt: Aaa, jaså
-Då behöver du väl inget jobb då Stellan betalar allt?
-Jag småler och känner mig generad. Jag kan slå vad om att jag blev lika röd i ansiktet som mitt hår. Vad ska man svara på en sådan fråga?

Ska fortsätta se på allsången nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0