Dop

Tjaoo!
Har kommit hem nu efter dopet i Åsbro. Alla kände på sig att det skulle bli bröllop men vi trodde fel så det blev endast ett dop av Oliwer. Har suttit i bilen i cirka tre timmar idag och nu ät jag rätt seg. Dopet var en ren skrattfest. Den roligaste prästen jag träffat på, han kunde verkligen inte jsunga och när han tog fram gitarren och berätttade att han skrivit en egen låt så kunde jag inte hålla skrattet tillbaka. Och Guns kamera ska vi inte snacka om. Tänk er en gammal hederlig kamera som man måste skruva på en knapp efter varje kort man tar, vi kusiner bröt ihop totalt när kortet avtrycktes. Efter dopet bjöds det på mat och fika, en riktigt god tårta! Lägger upp bilder på outfit och bilder från dopet senare när jag har orken.

Nu sitter jag ute och avnjuter jordgubbar i den sena sommarsolen tillsammans med mamma och farmor.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0