GH, glass med hallon och skratt i massor!

Hola!
Idag har det varit lite mer att göra på jobbet. Rätt mycket faktiskt om man jämför med andra dagar och det e skönt. Efter jobbet knallade jag hem till min underbara vän Diana, där serverades det lyxig laxpasta som var helt utsökt. Vägen dit var dock väldigt varm och jobbig. Vi gick vidare hem till mig och spelade GH, åt glass med hallon och skrattade så att magen värkte. Nu har jag i alla fall fått dagens träning.

Idag måste jag lägga mig tidigt vilket jag säger varje dag. Men jag får inte fortsätta med att somna på jobbet. Jag hoppas verkligen inte att någon har sett mig när mitt huvud ramlat ur handflatan på mig.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0