REA, REA, REA!

En till dag av arbete har passerat. En dag kvar innan denna veckan är avklarad. Idag har jag gjort aom alla andra dagar på jobbet, ingenting. Men jag är rätt nöjd med att få betalt för att bara slappa, men måste medge att det blir lite tråkigt i längden. Efter jobbet tog jag bussen in till stan. Åkte till järntorget för att kolla in Ted Bernhardtz utbud. Det är en affär med bara märkeskläder och de har rea nu. Och nu snackar vi rea, plagg som kostat 1000 kronor kan man få för 200 och jeans kan man köpa från 50 kronor. Det är ingen dålig affär fast idag hittade jag ingenting trots de 8 plagg som fick följa med mig in i provhytten. Det gick betydligt bättre därefter då jag hittade lite saker. Allting till det ultimata priset av 400 kronor totalt. JAG ÄLSKAR REASHOPPING!
Mötte upp Christin i stan, vi tog en fika och myste i solen på lejontrappan.

Dagens inköp: Jeans med hög midja 249,50 kr
                            Aprikosfärgat linne 49,50kr
                            Mörkbrun väska 50,00kr
                            Ring med rosmotiv 49,50kr







Nu ska jag gå och slå in lite paket. I helgen blir det dop i Örebro, åker imorgon eftermiddag och kommer hem på lördag kväll igen. Ska bli skön att få ledigt nu efter alla dessa dagar då man behövt gå upp klockan 6.
Trevlig kväll och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0