Sommarlov!

Wonderful! Sommarlov från och med idag till den 18:e augusti. Vi hade avslutning i skolan med tvårna och vi gjorde lite olika "lekar" tillsammans. Det är helt otroligt gött att jag har sommarlov, kan inte riktigt förstå faktiskt. Det första sommarlovet på Hulebäck också ;)
   
Avslutning- och studentklädsel.

Har varit på studentuppvaktning hos min kusin på Klädesholmen på Tjörn tills nu typ. Det var det gamla vanliga och käcka gänget som var samlade i boa. Underbar mat och underbara människor gjorde bara att jag blev ännu mera avundsjuk på studenter. JAG VILL OCKSÅ! jag vill stå och skrika mig hes på ett flak tillsammans med mina dyngraka klasskamrater och bara njuta av att man aldrig mer behöver gå tillbaka till skolan. Så orättvist. Men som alla säger: det är bara två år kvar ;) och det går fort som attan, hoppas jag iallafall. Jag avslutar med ett STORT Grattis och lycka till, till min grymma kusin Niclas!

 
Kusin.                                                 Älskar "boa". Deras båt som är på bilden
                                                             har kört det svenksa fotbollslandslaget ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0