Städning

Har preci städat klart mitt rum och det var riktigt jobbigt i den här värmen. Mitt 8 kvadratmeter "stora" rum tog cirka 3 timmar att städa men resultatet blev fint. Dessutom har jag hittat lite roliga saker som t.ex.

-Min borttappade klocka, har letat efter den i över ett år och den låg i ett fack i en handväska ;)
-150 spänn som även de låg i ett fack i en handväska
-Sladden till att överföra bilder från mobilen till datorn
-En lott med en vinst på 5 kronor, blev dock lite ledsen när jag såg att vinsten skulle lösas in senast 1nov 2007

Jag tog inga "före" bilder men det var det värsta man kunde tänka sig, jag tog några "efter" bilder så att ni kan se hur otroligt rent och snyggt det blev.

image30 image31     

ska hoppa in i duschen nu och peela mig och göra en inpackning till håret i och med att det är så torrt efter solen
Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0