Betty spaghetti

A.k.a Emelie Olausson, vi konstaterade idag på rasten att Emelie är en kopia av Betty. Ni som har sett Emelie och Betty vet vad jag pratar men till er andra så lägger jag upp en bild på var och en.

image19     image20

Nu har precis Diana vart här och lånat några singstarskivor och vi ska fika i stan efter skolan imorgon, MYS!
Sitter ochs skriver det sista på samhällskunskapen och engelskan nu, hoppas på att bli klar ikväll så att jag slipper vara orolig och stressad imorgon i skolan. Imorgon kväll blir det Boxning som gäller på gymmet, ska blir roligt men tror att det är väldigt jobbigt. En sak till är att Sandra har gett mig en föfrågan till två dagars arbete på påsklovet och vad svarar jag om inte JA?! I och med att jag är helt pengatokig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0