Lördag förmiddag.

God förmiddag alla glada bloggläsare. Satte mig precis framför denna lilla mackapär som man kan göra väldigt mycket med. Har typ sovit tills nu, känner mig inte helt på topp så jag måste verkligen ladda upp inför bowlingkvällen. Måste ta hem detta trots att jag nog kom i det sämsta laget.
Sitter annars och tänker på en ljuvlig klänning som jag vill ha till balen i 3:an, jag vet att det är tidigt men lika bra att börja planera. Tänker också på mitt och Emelies grymma schlagerparty som vi ska ha när vi fyller år. Vi ska bestämma vilka alla ska vara utklädda till och det kommer blir roligt, men det är ett tag kvar tills dess:/
 

Underbar!

Fortsatt trevlig lördagsförmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0