NAMNSDAG!

Japp, idag har victoria namnsdag och så alltså även jag. Har haft studiedag också och det behövdes så här mitt i veckans stressiga dagar. Har inte gjort mkt, planerade att jag skulle plugga matte och engelska idag men mkt matte blev det inte och jag tror att jag kan alla glosor och verb som vi ska ha prov på imorgon.

Måste också tillägga att jag har fått ännu ett kusinbarn. Helt underbart, det blev självklart en kille, blir inte direkt förvånad i coh med att det bara finns killar i släkten och jag väntar på att det ska komma en tjej någon gång men då är det så stor åldersskillnad ändå så att vi inte kommer umgås. Jag och mamma satt och skrev upp massa gulliga namn till barnet, några av dem var: Hjalmar, Hugo, Benjamin, Henry och Alfons, Så söta namn!
/FVJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0