Transformers,PopKidz&JerrySpringer

Slutade relativt tidigt idag så kom hem vid kvart över tre. När jag kom hem satte jag på kaffe och gjorde kaffe latte åt mig och sen satte sig jag och min bror och tittade på filmen Transformers som handlade om bilar som förvandlades till robotar. Det låter skumt men den va faktiskt helt ok. Och när hungern tränger på så säger jag en del knäppa kommentarer och tjatar ännu mer än jag brukar.

När filmen äntligen slutade efter typ 2 timmar så satte jag på teven och såg på ett ungdomsprogram. De gästades av PopKidz och dom trodde verkligen att dom var kända. Dom gick typ i åttan och sjöng schlagercovers på svenska. De var urkassa och de skulle åka på turné i sommar för att träffa ALLA deras fans. Kan tänka mig att det bara är sin föräldrar dom menar. De uppträdde där och de sjöng inte ens på riktigt och runt om dem stod så kallade fans bestående av 8-10 åringar ungefär och klappade händerna. Otroligt PINSAMT! Det är lika pinsamt att JAG kollade på det!

Efter detta slog jag över till Jerry Springer och det var lika överdrivet och fula människor som vanligt. Idag handlade det om hemliga älskare, som vanligt.

NU ska jag snart äta, jag håller på att dö av hunger! Mamma och pappa kommer med mat nu så...
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0