Bloggstart

Efter ett visst antal veckor så kände jag verkligen för att börja blogga igen. Tittandet på andras bloggar varje dag gjorde att jag kände mig väldigt sugen på att börja igen. Den största anledningen till detta val att jag är helt uttråkad just nu, har verkligen inget att göra här hemma. Har precis provat massa klänningar bara för skoj skull för att få en liten sommarkick och den fick jag vill jag lova. SMHI har ju lovat att det ska bli högsommarvärme hela veckan och jag hoppas på att de har rätt men det är högst ovanligt. ska i så fall ligga och pressa i veckan för att få en fin bränna till min vita klänningen till avslutningen :) Jag längtar fruktansvärt mycket och den här sommaren ska bli bättre än någonsin!
Nu ska jag försöka att iallfall uppdatera bloggen en gång om dagen så att inte mina 3 läsare (snittet) blir besvikna på mig. Jag ska ge er alla detaljer om mitt underbara och perfketa liv i Sveriges näst största stad, Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0