Sol, sol och åter sol!

Kom precis in efter en dag på altanen. Har legat ute sen två typ och nu är jag lite seg i huvudet.
Skön skoldag idag, åkte dit och började med idrott kvart över tio där vi spelade fotboll idag, sen så var dagen slut. I och med att jag är så hurtig åkte jag och tränade på gymmet och jag var i princip själv vilket är så bra med Sportlife. Mamma hämtade mig och vi åkte hem där min tyska kusin och hans pappa väntade på mig. De stannade längre bara för att få träffa mig :) Thor som jag inte sett sen julas är precis lika söt som vanligt att jag bara önskar att han bodde i Sverige men det blir i och för sig mer speciellt att träffas när det är långt emellan gångerna.
/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0