Spring, spring!

Åkte till JC-rean förut som planerat för att kolla om det fanns något som föll mig i smaken. Och smart som jag var så åkte vi dit vid halv 6 för att hinna prova allt innan stormen kom och för att jag skulle gå och träna vid 20 över 6. Men med min otur så hade de självklart stängt och öppnade inte förrän klockan 6. Men vi stod kvar och sprang in och jag hittade en kjol som avr jätte söt och hann prova den men sn så visste jag inte vilken storlek jag skulle ta så jag köpte två stycken oh sedan en till i en annan färg. så resultatet blev alltå 4 st kjolar av samm modell och tv olika färger.
Träning efter det och det var det tuffaste men roligaste passet jag någonsin varit på och jag ska absolut gå dit igen. Är helt slut nu och kommer inte att komma ur sängen imorgon ;) Han var lite som en officer och tuff vilket gjorde att man verkligen gav allt.
Har nu duschat och gjort mig en lyxig kvällsmåltid bestående av två utsökta mackor, yogurth med musli och ett glas juice. Ha en trevlig kväll nu för det kommer jag att ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0