Ärlighet lönar sig

Sitter och försöker att plugga lite grann men det är inte det enklaste när det handlar om något så ointressant om E-handel. Det är så ointressant att jag hellre skulle städa och då är det tråkigt. Uppgiften ska in på fredag och jag har huur mycket som helst kvar att skriva. Dessutom ska vi ha hunnit börja på en uppgift om EU innan fredag. Jag var den enda som räckte upp handen då läraren frågade om det är någon som verkar tycka att detta är en tung och tråkig uppgift. Han bara log och sa: Bra att du är ärlig i alla fall. Så i helgen vet ni vart jag kommer att hålla hus. Framför datorn och skriva klart en massa skituppgifter. Suger totalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0