Evening

Shit säger jag bara. Mina armar och ben darrar av överansträngning. Hur ska detta sluta? Två pass efter varandra är ingen hit har jag insett. Men en sak jag insett är att vintern har kommit till Göteborg nu. Det har söat vid minst två tillfällen här idag. Inget jag gillar, sparar hellre det till jul, men det kommer väl att komma nu och sen blir det slask vid jul. Precis som det brukar.

Anledningen till att jag kan uppdatera så här sent är för att jag har sovmorgon imorgon vilket är väldigt ovanligt på mitt schema. Ska duscha nu och sen måla naglarna innan jag går och lägger mig. Hoppas att morgondagen går fort förbi så att det snart blir helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0