Jag är bra!

Åh, mina ben värker efter en hel dag i stående position. Men praktiken har varit riktigt rolig idag. Jag har lärt mig massor om kassan och har fått stå där helt själv. Nervöst men det klarade jag av galant för att jag är sjukt bra helt enkelt! Det tycker min handledare och mina andra "arbetskamrater" också. Kan ju bara hoppas på att jag får jobb sen.

På lunchrasten sprang jag in och tittade i lite affärer och med mig hem fick jag en väska och en väst till ett pris av 379 kronor totalt. Det är vad jag kallar fynd!

Sitter och kollar på Du är vad du äter och sk sätta gång med lite matteräkning strax. Det är pest att sitta och plugga efter en hel dags arbete men jag har inget val direkt. Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0