Pasta +

Ännu ett träningspass är avklarat och det är så gött nu efteråt när man är nyduschad och fräsch.

Jag och Diana sitter och konverserar över MSN om morgondagen. Det ska bli så grymt trevligt och jag längtar så. Vi ska äta på Pasta+ vid fem för att därefter gå vidare till Operan där Mary Poppins börjar klockan sju. Vi har redan bestämt vad vi ska äta och det låter rikitgt utsökt. Titta här:

Diana

PAPPARDELLE AL FILETTO E TARTUFO 168:-

Bred äggbandspasta med strimlad oxfilé, italiensk tryffel, bacon, persilja, olivolja, vitlök och färska champinjoner

Jag

PENNE AL POLLO E GORGONZOLA 142:- 

Penne med kyckling och gorgonzolasås

Jag vet, mitt låter mycket tråkigare men jag kör på ett säkert kort förhoppningsvis. Nu ska jag gå och bre två mackor med leverpastej och gurka, bra att veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0