Vill inte missa!

Samtalet gick alldeles galant. Det är dock det längsta jag någnsin varit på, 40 min var vi där totalt. Imorgon blir det kanske en längre visit i skolan om jag går det vill säga. Går jag inte imorgon så träffar jag inte Emelie förrän på fredag och jag behöver verkligen min dagliga Emelie-dos. Min lärare trodde att mina svårigheter till att koncentrera mig i skolan ibland kunde bero på att jag och Emelie sitter och pratar och skrattar lektionerna igenom. Inte konstigt att jag ibland längtar efter att gå till skolan.
Dessutom så kommer ju Adam Tensta till Hulebäck imorgon och jag vill inte missa något som kanske alla kommer att prata om efteråt. Sen så är det en mattegenomgång + att vi ska få priser för en vunnen musiktävling som vi gjorde på mattelektionen i 1:an. Jag har begärt ränta på det priset och min lärare sa att vi självklart ska få det.

Ska ta en snabb dusch nu så att jag är förberedd för en eventuell skoldag imorgon. Sen blir det Boston Tea Party!
God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0