Boston Tea Party

Den första riktiga lovdagen går mot sitt slut. I förmiddags hade jag högflygande planer. Jag tänkte cykla till gymmet för att träna och sen cykla hem igen. Jag visste att pappa hade dragit åt växlarna för hårt och att det var dålig luft i däcket men tänkte att det skulle gå bra ändå. Men med motvind, en ettans växel som kändes som fyra och ett ovalt hjul gjorde att jag vände hemåt igen. Det fick därför bli en powerwalk på eftermiddagen istället.
Förutom detta har jag inte gjort någonting idag. Tänkte plugga men sköt upp det tills en dag då det känns intressant (kommer alltså aldrig att hända).
Nu ska jag gå och kolla på Boston Tea Party med Filip och Fredrik, vad annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0