Försovit mig!

Oj då. Somnade visst en stund i soffan. En stund blev ungefär 2½ timma. Kanske inte så smart, ska ju snart gå och lägga mig menar jag. Men med en inställd lektion imorgon blir det en sovmorgon, kan därför somna lite senare med gott samvete idag.

Minns inte när jag varit så här trött som jag varit idag. Men jag lyckades hålla mig vaken i skolan i alla fall. Skoldagen kan sammanfattas kort med att det började med idrott (en bra start på veckan) där jag dock fick Susannas nagel i handflatan så att en bit skinn lossnade, en introduktion av vårat nya projekt "Europaprojektet" där det bjöds på kladdkaka, ett låångt arbetspass med uppgifter i projektet efter det, fick sluta 20 minuter tidigare och sen fick jag åka med Sanne och hennes granne hem, hemma ungefär 40min tidigare. Gött!

Dags att äta några mackor innan "I ditt ansikte" börjar. Ha en god kväll mina 4 läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0