G+, det sämsta någonsin

Sitter för tillfället och skriver information till en broschyr som ska vara klar på fredag. Jag närmar mig allt mer och mer och hoppas verkligen att jag hinner klart i tid. Det är det enda som jag har hållt på med i skolan idag med. Fick tillbaka matteproven imorse och jag minns inte när jag mådde så dåligt över ett prov som jag gjorde imorse. Jag ville verkligen inte ha tillbaka det men hade inget större val. På papperet visade det sig att jag hade kammat ihop hela 13 poäng och fått ett G+ (pluset är viktigt), bara två poäng från VG. Jag är hur glad som helst över det trots att det troligen var det sämsta prov jag någonsin gjort men matte B är inte att leka med, i know!
Har fått reda på idag att jag ska jobba senare på praktiken på torsdag. Från 14-22 eftersom det är vip-kväll på MQ denna dag. Ska bli skönt med en sovmorgon tänkte jag men inser att jag kommer få gå upp klockan 7 för att plugga till svenskaprovet (som jag knappt läst någonting om) som jag har tills på fredag. Stressigt, stressigt. Gött med lov nästa vecka i alla fall.

Nu måste jag gå och bya om. Ska ta bussen som går klockan 7 mot gymmet och ett tufft träningspass. Orkar inte egentligen men känner att det behövs. Sista gången det är idag också, skönt.
Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0