Paris, Kate & I

Hemkommen från ännu en dags slavarbete. Tiden gick riktigt fort idag och det var väldigt trevligt med mycket skratt.
MQ ska lansera ett nytt märke (Paris, Kate & I) med bara festkläder. Det är helt underbara klänningar till ett hyffsat bra pris. Synd bara att de är så fina att man inte har tillfällen till att använda dem.

På lunchen gick jag in till Gina Tricot. Gissa vad som hänger där till halva priset, Jo, min blus som jag köpte i söndags. Hatar när det blir så! Det känns som att de alltid hänger ut min kläder på rea, är de så fula att de inte får sålt dem?
Fick med mig ett nagellack hem idag, faktiskt ingen färg som jag redan har. Det blev istället en ny nyans av rött.

Ska gå ut och steka pannkakor nu, det får bli min middag idag. Sen så ska jag ta en lååång dusch och bara göra ingenting ikväll. Jag ska njuta av att jag är ledig imogon (:

Förresten, förra veckan var det en anställd på MQ som trodde att jag var 18 år och idag var det en som trodde att jag var 20. Varje gång någon säger det så dras mina mungipor upp till öronen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0