Praktik

Torsdag idag vilket innebär praktik. Roligare idag än på länge måste jag säga. Har fått göra en övning på kassan, svarat i telefonen, larmat av kläder och sålt en herrans massa. Så kul att man kan vara till någon nytta nu när man börjar komma in i det. Känslan av att få göra kunder nöjda och gå därifrån med ett leende på läpparna och en påse i handen är obetalbart. Nästa torsdag ska jag vara ledig och jobba på lördag istället, ska förhoppningsvis gå bra i och med att det är mycket mer att göra på helgen.

Snart ska jag gå och lägga mig men innan dess ska jag se färdigt på vem det är som åker ut ur kvällens Idol. Imorgon blir det till att gå upp tidigt, en lång dag väntar imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0