The weekend

God morgon!
Lite dålig uppdatering från min sida denna helgen. Det är inte så att jag inte haft tid för att skriva men det har bara kommit upp saker emellan hela tiden.

Farvälmiddagen av Diana i fredags var riktigt trevlig trots det att jag kom sist och alla satt vid bordet och väntade på mig, ursäkta. Det bjöds på massor av god mat (och då menar jag massor) som jag fick bli lycklig ägare till, eftersom att allt inte blev uppätet. Ingen annan ville ha något så nu är mitt kylskåp överfullt med läckra rätter. Det passade mig perfekt i och med att min mor inte är hemma denna helg och kan laga någon mat. Efter middagen blev Kvällen blev väldigt lyckad i alla fall och nu sitter säkert Diana i en solstol med en paraplydrink i handen och blir maserad av thailändskor medans jag sitter är i ett fläckvis översvämmat Göteborg. Skulle gärna byta!

Igår lördag var det ingen direkt händelserik dag. Vaknade upp med nackspärr som John och Johan hade väldigt roligt åt hela dagen. Det blev totalt 4 parti monopol där jag vann 2, matlagning som tog väldigt mycket längre tid än vi trott, spelade ordspel och ett med kropp mot kropp (tänk det med en nackspärr) och avslutningsvis en film som vi nog alla somnade till efter 10 minuter. 

Nackspärren har nästan gått bort nu, så nu slipper jag att gå runt som om jag har ett stålrör fastgjutet i nacken. Nu ska jag äta frukost innan jag måste få i mig all mat sedan i fredags, denna söndag kommer innebära en hel del ätande med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0