Badmintonmöte

Ni anar inte vad jag ska göra imorgon. Jag ska möta John i badminton. Han har gått runt och skrytit om hur bra han är men nu börjar han bli lite orolig och kollar noga på racketen och ser ifall det finns något att klaga på ifall det skulle vara så att han förlorar. Det ska bli spännande att se hur detta kommer att gå. Har ju orientering imorgon bitti med skolan, så jag har ju alltid något att skylla på när jag väl förlorar.

Nu ska jag lägga mig så att jag är pigg imorgon bitti när jag och Emelie ska gå ut i skogen på en härlig upptäcksfärd i nya marker. Förhoppningsvis så kommer vi tillbaka till startplatsen innan det blir mörkt.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0