Det är dyrbar tid det handlar om!

Har varit hemma i ungefär två timmar nu, det var våran kortaste dag i skolan idag, slutade halv tre. Men i och med att jag och Emlie är sådana otroliga plugghästar så bestämde vi oss för att gå till mattestugan. Lite generade och rädda för att uppfattas som puckon begav vi oss till en helt annan del av skolan där vi absolut inte kände oss som hemma. Men vad gör man inte för att få bra betyg? Det var i alla fall bara vi två och två andra tjejer där så det skulle gett oss jättebra hjälp om det kom någon lärare. Men i och med att ingen visste att det började idag så fick vi sitta där och jobba på med saker som vi skulle behövt ha hjälp med. Detta fiaskot ska garanteras tas upp på Hulerådet, det är dyrbar tid det handlar om!

Dagen har varit väldigt rolig förövrigt. Mycket skratt både mellan och på lektionerna. Dessutom så började jag med släktforskning idag som de andra i gruppen började med förra veckan. Måste säga att det verkar väldigt intressent om/när man lär sig de fem programmen som finns för att leta upp en gammal släkting.

Hoppade över träningen idag i och med att jag har en förkylning på gång och jag vill inte ta den risken att jag är sjuk imorgon när det är praktik. Vore lite pinsamt att sjukanmäla sig första gången efter "introduktionen".

Ska käka lite glass nu tror jag och sen så MÅSTE jag skriva lite läxor, så svårt att komma igång med det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0