Harry Potter på svenska

Det har varit en så sjukt lång dag idag. Sov ungefär fem timmar inatt och jag känner att det börjar ge avtryck nu.

Efter en heldag i skolan så mötte jag upp mamma i stan runt halv fem. Vi kollade runt lite i några affärer och det enda jag fick med mig hem var ett klarrött nagellack. Fast köpte ju ett pra skor igår så jag är inte bitter. Kom inte hem förrän kvart över sju och då åts det räkor. Så gott att jag skulle kunna leva på det resten av mitt liv!

For hem till Diana för en mysig filmkväll. Vi valde att se långköraren Harry Potter, med svenskt tal. Japp, det är riktigt, fanns inte på engelska med svensk text. Blev i alla fall mycket skratt åt den "svenske" Harry. I och med att vi båda var helt utslagna resulterade detta i att ögonen gick som rullgardiner under större delen av filmen. Dessutom missade jag slutet men jag har fått lite god sömn i alla fall.

Nu ska jag verkligen gå och lägga mig, utan att passera GÅ. 
GODNATT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0