MQ

Shit, shit, shit! Minns inte när det värkte så här mycket i mina ben som det gör nu. Nu vet jag resultatet efter att konstant har stått upp och gått runt i 8 timmar.

Dagen har varit bra med praktiken på MQ. Har dock inte gjort så mycket den första dagen utan typ; vikt kläder, vikt kläder, larmat, vikt kläder, hjälpt kunder och vikt kläder. Men det är sådant man får räkna med. Simon meddelade att jag också fick stå i kassan vilket gjorde mig glad i och med att man kan hjälpa till på ett annat sätt då. På lunchrasten så tittade jag in till Sanne på "Wilma" och så slog jag en titt på Gina Tricot. Det känns otroligt skönt att det har kommit igång nu och jag behövde verkligen inte vara nervös, hur trevliga människor som helst.

 Nu ska jag gå ut och koka makaroner till morgondagen så att jag har någonting att äta, kanske är bra när man jobbar 10-18, eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0