Träningsvärken sprider sig

Den längsta skoldagen på hela veckan är avklarad och det är riktigt gött. Denna dagen har varit trevlig måste jag säga. Roligt att alla hade träningsvärk i höften efter gårdagens häcklöpning. Det är klass HP2 det. Mycket skratt fick dagen att gå fort och med kladdkaka på rasten för att fira Nathalies födelsedag blev pricken över i:et.

När skolan var slut så åkte jag direkt till gymmet och därefter hem. Tänkte skriva rent lite uppgifter men det har inte blivit av och nu så har jag ingen lust. Dessutom har jag börjat få ont i halsen nu, får hoppas att den varma oboyen jag drack nyss gör sitt.

Ska fortsätta kolla på Top Model nu, jobbigt att jag börjar åtta imorgon, dock med släktforskning och det ska bli intressent och förhoppningsvis roligt.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0