Händelserikt

Denna tisdag kan beskrivaas med ett ord, Händelserik. På vägen till skolan kom det två gående kameler, det var någon demonstration för att man ska ta sig till jobbet utan bil. 
Sen så var det meningen att vi skulle åkt på rättegång med klassen men det blev inställt i och med att det var fullt så det var ingen idé.
När jag ska gå till skolan märker jag att min klänning blåser isär så att allt syns, fixar dock detta med den hårnål kreativ som jag är.
På lunchen skulle vi för en gång skull gå till Sibylla att äta men det var kö till utsidan så vi hoppade det och fick äta dagens avskyvärda bambamat istället. Så har min dag sett ut i korthet.

Så mycket plugg har det inte blivit idag som jag planerat. Men jag jobbar bäst under press så jag lär ju sitta med allting på torsdag kväll efter praktiken då jag är helt slut och ligger och halvsover i böckerna. Men sånt får man ta.

Ska kolla klart på "Vem kan slå Filip och Fredrik" nu och sen ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det onsdag vilket innebär att jag tar 7-bussen i och med att jag börjar klockan 8 med släktforskning, jippi!
Godnatt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0