Smuggling

Denna tisdagen har det varit fotografering och rättegång på schemat. Fick se en glimt av fotot efgteråt och det såg ut som att det blev lika fult som vanligt. Och den enskilda fotograferingen är imorgon istället för att det inte fanns tid. Detta innebär att jag missar mattestugan som jag skulle gått på och det suger!

Rättegången vi gick på var intressant. Fick välja mellan att gå på en som handlade om smuggling eller en som handlade om olaga hot. Jag gick på den med smuggling. Det var en kille som hade tagit in 1426 liter starköl till Sverige och det rekommenderade intaget var 100 liter. Kanske lite mycket för att ha till eget bruk.

Nu kollar jag på "Vem kan slå Filip och Fredrik". Efter det ska jag lägga mig i och med att jag börjar åtta imorgon. Min mamma åker till Turkiet imorgon och jag vill inget hellre än att åka med till värmen, men istället får jag stanna här i kyliga Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0