Congratulations and celebrations!

Har varit nere och sjungit för Philip så här på morgonkvisten, fyller ju 19 idag, Grattis! Så idag blir det kalas för hela slanten, ska göra mig iordning om en stund och senare kommer kusinerna hit och äter middag.
Om vi ska gå tillbaka till gårdagen avslutades den med en trevlig grilkväll ute i Hovås hos Lisa, god mat, trevligt folk och väldigt mysigt. För att fördriva tiden på hemvägen drog vi dåliga vitsar ur Dianas vitsbok (en sån önskar jag mig i födelsedagspresent, "Dåliga vitsar" heter den har jag för mig) och skrattade hela vägen hem, det var en bra workout!

Nu ska jag röra mig mot duschen och plågas, den hårda vattenstrålen mot min kräftröda kropp (resultatet efter många timmar ute i gårdagssolen) bådar inte gott, det är förjävligt rent ut sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0