Four days left!

Det är fyra dagar kvar nu, FYRA! Det är nära och jag vet inte ens vad jag önskar mig. Men jag har fått en present av min faster, hennes man och mina kusiner, jag har inte öppnat den än dock men det är ett stort och mjukt paket. Det jag har tjatat om är en Lexington-badrock eftersom alla bara klagar på min brun/gråa gubbrutiga så jag tänkte att det kanske var dags att byta upp sig. Synd att den kostar 1395:- bara, men man vet ju aldrig. Sen så har jag ingen mer önskan, pengar sitter ju alltid fint, presentkort också för den delen, just det ja, ringar av alla dess slag har jag ju önskat mig. Vi får väl se vad som kommer till mig på tisdagsmorgonen.


Det kanske ligger en sån här i ett av paketen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0