Hur svårt kan det vara?

Jag vill bara dra täcket över huvudet och imorgon när jag vaknar ska det där jädra pappret vara färdigskrivet. Pappret som handlar om målsättningar, vad jag är bra på resp. dålig på och vad jag gör i framtiden. Jag hatar att skriva ner sånt, det är bland det värsta jag vet om jag ska vara ärlig. Det är svårt att få ner det på papper och få det att låta bra. Snart skiter jag i det, gråter mig till söms för att jag inte ens kan lyckas med att fylla i ett simpelt (för de flesta) häfte med någa få frågor, men jag ska ge det en liten, liten chans till innan jag river sönder det och skyller på att hunden ätit upp det och hoppas på att chefen köper det imorgon när vi ska sitta öga mot öga i en och en halv timma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0