Jag uppmanar er: Köp aldrig en HP Pavilion dv9000!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, MIN DATOR SUGER! Nu blir den helt plötslig bara blå med massa text som man inte hinner läsa igenom, ger ifrån sig ett konstigt ljud som gör att jag tror att den ska krascha när som helst, en nedräkning påbörjas,den stängs av och startar upp av sig själv igen. Vet inte ens ifall jag hinner skriva klart detta inlägget innan det händer igen. Detta får mig i alla fall att inse att det finns en risk med att sitta och skriva massa på olika uppgifter ifall det skulle vara så att datorn lägger av totalt, ifall att allt jag skrivit bara försvinner, och det bara är till att börja om igen. Jag tror att jag avvaktar lite med skrivandet, för en stund i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0