Ni är underbara!

Måste börja med att berätta vilka underbara vänner jag har. Igår kväll då jag tänkt att sitta hemma och plugga ringer det på dörren och där står Cadiér och Sandra och säger att jag måste skynda mig att göra mig iordning för att vi skulle befinna oss på en plats om 15 min. De tog med mig till Stigs Center där vi bowlade (Jag vann!), sen käkade vi på McDonalds och därefter cruisade vi lite på Hisingens gator. Jag blev riktigt överraskad och det var en mycket bra födelsedagspresent, det kändes dock konstigt att Josefine kör bil, kan bara inte förstå att alla blivit 18, det har gått så satans fort. Vi åkte därefter hem till mig och spelade lite kort, halv tre kom jag i säng och idag gick jag upp klockan 10 för att börja odrna inför kvällen då  6 stycken trevliga tjejer kommer hit och firar mig, det ska bli riktigt roligt. Nu ska jag duka och fixa i ordning allt för om två timmar kommer de. Hoppas ni får en trevlig kväll, I will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0