"Den gråtande pojken"

När jag jobbade i somras gick jag ständigt in på vårt Intranät och kollade  vad som skulle komma in för snygga plagg i höst och om jag hittade något som verkade intressant. Jag föll för en helt underbar t-shirt från Twist and Tango och det stod att det var ett "karaktärsplagg" och jag har ingen som helst aning om vad det betyder och när jag kollat på typ alla MQ i hela stan och andra städer så inser jag att vi inte ens säljer Twist and Tango längre. Så när vi var i Stockholm så gick jag in i ett flertal utav deras affärer och kände och klämde på t-shirten just för att den är så underbar. Trycket är det bästa, jag fick ärva en tavla av min mormor och morfar med det trycket och ända sedan jag var liten har jag älskat den. Så jag måste ge mig ut på jakt på Göteborgs gator och torg för att hitta denna skönhet, det enda är att den kostar över 500 spänn och det är lite väl saftigt för en t-shirt enligt mig men jag får helt enkelt prova den och se ifall det är lika mycket kärlek efter det. 
 

Twist and Tango har mycket snyggt nu!

Kommentarer
Postat av: emma cato

Hejhejhej!!!

Jag har letat och letat efter denna tshirten då min som jag köpte och typ levde i försvann!

jag undrar...om du köpte den och ifall du har kvar den och om du isåfall skulle vilja sälja den till mig! tack på förhand!

/Emma

2012-02-03 @ 21:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0