Gamla stan

Åh vilka goda chokladmuffins jag bakade till jobbet, måste faktiskt berömma mig själv för detta, de var helt perfekta. Dagen har också var grymt bra, har skrattat så mycket så att tårarna rann, fick kramp i magen och käkarna, var tvungen att springa in på lagret och hämta andan. Sen kom mamma förbi och meddelade att hon bokat resa till Stockholm, måndag morgon 06:02 drar vi till huvudstaden och sen åker vi därifrån till Skövde och vidare till Karlsborg för att på lördag eller söndag vara tillbaka i Göteborg. Jag längtar så mycket, har så mycket kul att se fram emot nu, Stockholm, Karlsborg, Bulgarien och 5 spänn extra (bonus, bara för att vi jobbar så jäkla bra!) i timmen för alla de dagar jag jobbat i Juli (dvs 21 typ).


Vi ska bo på ett hotell i Gamla Stan som verkar hur mysigt som helst. Perfekt läge också!



Här ska jag äta av frukostbuffén tills jag spricker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0