Fullastad goodiebag

Har klarat av ännu en praktikdag. Har fortsatt att jobba med mitt projekt, druckit kaffe, käkat pepparkakor och nästan frusit ihjäl. Fick med mig en 10 kg tung väska hem med massor av nödvändigheter (plåster, duschcreme, tops, pads, tvättmedel, tandborstar, body lotion, omega3-tillskott m.m.) som de hade fått av en samarbetspartner, riktigt snällt.

På vägen hem satte det sig en sjukt konstig tant brevid mig på spårvagnen. Inom loppet av cirka fem minuter fick jag reda på att hon var trött på sina arbetskamrater, att hon gillade de gula ljusslingorna i träden bättre än de blå, att hon var i Haga i helgen, att hon längtade hem till sin man, att hennes mamma gillade NK:s skyltfönster men hon är död sen 11 månader tillbaka och att hon bara tycker att NK säljer kläder för dem som är miljonärer, ingenting för fattiglappar poängterade hon. Hon måste varit psykiskt sjuk eller så är det bara jag som har fördomar.



Väskans bästa innehåll: Star Wars-plåstren


Kommentarer
Postat av: josie

skänk starwars plåster till mig!

2009-12-01 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0